Ofte stilte spørsmål

Må jeg betale noe på forhånd?

Nei! Hos oss betaler kunden alltid ved leveranse.

Hva koster en logo hos dere?

Kostnaden på å produsere en logo vil variere fra prosjekt til prosjekt på grunn av diverse faktorer. Noen av de faktorene kan være antall forslag du ønsker eller arbeidsmengde. En svært viktig faktor av logoutvikling er å finne ut hva som passer dere best, basert på ulike analyser. Jo mer tid, desto større sannsynlighet for at vi kan utvikle en logo som treffer riktig.

Gjør dere små oppdrag?

Ja! Vi mener at alle skal få profesjonell hjelp, uansett størrelse på både oppdrag og bedrift! Du trenger bare å sende oss en mail, så finner vi ut av noe sammen.

Vil det komme noen skjulte kostnader hos dere?

Hos oss vil det aldri være skjulte kostnader! Kontrakten vi lager sammen med dere vil ha alle kostander for prosjektet oversiktlig dokumentert.

Jeg trenger noe veldig raskt, kan dere ordne det?

Vi tar alle utfordringer på strak arm! Ta kontakt med oss så tidlig som mulig, slik at vi kan begynne planleggingen.

Blir jeg involvert i designprosessen?

Ja, våre kunder vil alltid være en integrert del av designprosessen. Vi lytter alltid til våre kunder fra start, og deres innspill vil være essensielt for hvordan sluttproduktet blir.

Hvordan tar dere betalt?

Vi sender deg en lokasjon hvor vi vil at du skal legge pengene. Neida, vi sender faktura :)

Hvor lang tid bruker dere på å lage noe?

Det kommer helt an på størrelsen av prosjektet, men vi prøver å få det til så effektivt som mulig. Send oss gjerne en melding angående prosjektet ditt, så kan vi finne ut hvor lang tid det vil ta.

Kan dere lage design til visitkort, brosjyrer og menyer sammen med min nye logo?

Ja, selvfølgelig kan vi hjelpe deg med å lage design til de markedsmateriellene du ønsker. Kostander rundt dette tar vi før vi setter igang.

Jeg er i et annet land enn dere, kan det påvirke noe?

Det er ikke noe problem, vi kan ordne møter over nett. Dette er også en veldig enkel og effektiv måte å ha en samtale, da man ikke trenger å bruke tid på reising osv.

Jeg har en logo fra før, kan dere fortsatt hjelpe med å designe noe annet for bedriften min?

Ja, så klart kan vi hjelpe deg med det. Man trenger ikke å ha bestilt noe fra oss fra tidligere av for å få hjelp.

Får jeg tilbakebetalt forhåndsbetalingen hvis jeg kansellerer bestillingen?

Nei, dessverre får man ikke igjen forhåndsbetalingen. Dette er fordi vi setter av tid og planlegning av prosjektet deres.

Finner du ikke det du lurer på?

Takk! Ditt spørsmål er mottatt!
Oops! Her har noe gått galt. Vennligst prøv igjen