Knytt sterkere bånd med målgruppen din

Knytt sterkere bånd med målgruppen din

Når det kommer til merkevarebygging, er det du ser - det du får. Det er ihvertfall slik potensielle kunder vil føle det. Det viktig å gi kunden en grunn til å velge dere fremfor noen andre. Og med et definert og tilpasset uttrykk gir du dem nettopp det!

Det er faktisk opp til førsteinntrykket å skape gode relasjoner og tillit hos de som er interessert i ditt produkt. Med en stor kommunikasjonskraft følger et stort ansvar:
Man vil være ekstra forsiktig slik at man ikke sender feil beskjeder.

Sindre Hartberg jobber

Hva er en visuell identitet?

En visuell identitet er rett og slett selskapets identitet utad. Hvem dere er og hva dere ønsker å få til. Dette oppnår man gjennom riktig fargebruk, skrifttype, bilder, struktur og design.

Jeg trenger dette
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
14 Førti gjengen idemydrer på tavla

Hvorfor skal man ha en visuell identitet?

Det er for å..

User love Icon

..skape et følelsesmessig inntrykk på seerne

Diamond Icon

..informere seerne om arten av merkevaren og tjenestene eller produktene som tilbys

Heart Icon

..samle de mange ulike aspektene ved en virksomhet gjennom konsistente visuelle elementer

Vår arbeidsprosess:

  • Hvem er kunden?

  • Hvem er målgruppen?

  • Tidspunkt for levering?

  • Hvor skal logoen brukes?

  • Hva er målet med designet?

Problemdefinering
  • Målgruppeforståelse

  • Markedsforståelse

  • Konkurrenter

  • Forstå kunde - oppnå kommunikasjonsmål

  • Kvalitativ eller kvantitativ

Research
Idéutvikling
  • Tankekart / Mindmaps

  • Moodboard

  • Thumbnailskisser

  • Skisser

  • Brainstorming

  • 3-5-7

Prototype
  • Grundige skisser

  • Testing av ulike løsninger

  • Funksjon

  • Lage enkle visualiseringer

  • Levering av førsteutkast til kunde

Design
  • Mer utforsking av valgt retning

  • Farger

  • Typografi

  • Designer og kunde blir enig

  • Ferdigstilling

Implementering
  • Tilrettelegge for trykk/web

  • Evaluering av arbeid

  • Feedback fra kunde

  • Feedback fra markedet

  • Treffer vi målgruppen?

Leveranse
  • Overlevering av filer til trykk og web

  • Levering av eventuelle
    andre filer

  • Tilrettelegging for hjelp på andre områder dersom ønsket

Hvordan går vi i gang?

Kom i kontakt med oss så hjelper vi med deg med veien videre! Vi ønsker å hjelpe deg med å utføre, oppnå og videretutvikle målene dine. Men først trenger vi en prat med deg. Legg igjen kontaktinformasjonen din her, så tar vi et uforpliktende møte og løser dine problemer.

Merk* ved bruk av dette skjemaet er man ikke pliktig til å kjøpe eller binde seg til noe som helst med 14 Førti Designstudio AS.
Takk for din melding, vi tar kontakt med deg så fort som mulig!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Tidligere oppdrag